3200 billetter solgt

Mandag 2. påskedag er det FFK mot Start på Stadion. 800 OBOS-billetter er revet bort, OBOS tribunen er nesten utsolgt og totalt er det solgt over 3200 billetter! I tillegg til kamp er det også klart for Fanzone+ i timene før kampstart.

Annonse:

Nesten utsolgt tribune
OBOS Tribunen, kortsiden mot sør, er nesten utsolgt til mandagens oppgjør. Dette skyldes mest av alt de 800 billettene OBOS har bydd på til barne- og ungdomsspillere i Fredrikstad-fotballen. Alle 800 er revet bort og dermed er det klart for en råsterk tribune bak det ene målet på Stadion!

KJØP SESONGKORT/BILLETT HER!

Mange tilreisende fra Kristiansand?
Start har fått en oppløftende åpning på sesongen og klubben kunne melde over 4600 solgte billetter til årets første kamp på Sparebanken Sør Arena. Dermed kan vi kanskje også forvente et godt besøkt bortefelt 2. påskedag. Foreløpig er det solgt 20 billetter på Felt F.

OBOS Fanzone+
Kampen som avslutter påsken byr også på et fantastisk Fanzone+ med masse aktiviteter. Her er et lite utvalg av det du kan oppleve i mini-festivalen OBOS Fanzone+ på 2. påskedag.

• Azun – fotballtrikser Anders Solum, tidligere verdensmester i fotballtriksing!
  • Bursdagsfeiring – FFK 119 år – Da serveres selvsagt kake til alle!
  • OBOS kommer med masse aktiviteter, som fotballdart og andre skudd-leker!
  • Masse god musikk!
  • Salg av mat og drikke!
  • Påskeeggjakt for de minste!
  • Og mye mer som vi annonserer etter hvert.

OBOS Fanzone+ er et skreddersydd arrangement for hele familien. Sett av timene før kampstart!

Kampstart mandag 18. april er 15:00!

KJØP SESONGKORT/BILLETT HER!

MÅLKLUBBEN 2022!