Alt om jubileumshelgen

Fredag 14. - søndag 16. april er det klart for en massiv feiring av klubbens 120 årsjubileum. I denne artikkelen samler vi fortløpende all informasjon om hva som skjer i jubileumshelgen!

Annonse:

Fredag 14. april:
Jubileumsfest for alle som elsker Fredrikstad!

Fredag 14. april anbefaler vi alle å la bilen stå igjen hjemme. Allerede kl. 16.00 denne dagen åpner Quality Hotel Fredrikstad dørene og det vil være full fyr til de sene nattetimer!

På jubileumsfesten kan vi blant annet by på:

• Dørene åpner kl 16.00!
  • Fotballprek og livepodkast med Fotballmagasinet fra Fredriksstad Blad!
  • En smakebit av Humle med sanger fra hans nye EP
  • Konsert med Åges Danseband!
  • Full fest på taket!
  • Loungestemning og god mat!
  • Eget jubileumsøl fra Nøisom!
  • Salg av årets drakter!

Sikre deg din plass på jubileumsfesten nå!

Kjøp billett her!

Lørdag 15. april:
Fotballturnering på Stortorvet

Lørdagen starter med fotballturnering og festivitas på Stortorvet! På fire 3v3-baner midt i hjertet av byen får man utfordret seg når byens lag møtes til fotballturnering! Fotballturneringen er for gutter og jenter fra 6-7 år og det er ingen deltakeravgift!

Kampene starter kl 11.00 og avsluttes ca kl 13.00, og vi oppfordrer alle foreldre og søsken til å heie og vise stolt frem sin lokale klubb!

Fra kl 13.00 til 14.00 vil det være åpent spill, så alle kan få leke seg på fotballbanen.

Meld på ditt lag NÅ ved å sende en mail til turneringsansvarlig, Markus Engen. Frist for påmelding er innen onsdag 12. april.

Meld på ditt lag her!

Bjørnis, Oda Gondrosen og legendekamper

I tillegg til fotballturnering så blir det underholdning fra scenen på Stortorvet. Fra kl 14.00 vil konferansier Dag Solheim få besøk av FFK-profiler, Bjørnis kommer og Oda Gondrosen fremfører sin versjon av "For Fredrikstad".

Underholdningen avsluttes på en forrykende måte, da tar FFK-legender imot MFK-legender til kamp på 3v3-banen! Vi er usikre på om det blir sambafotball, men høy temperatur og spenning tør vi å garantere!

Gjenopplev cupfinalen fra 1984 - på kino!

På Fredrikstad Kino får du muligheten til å gjenoppleve cupfinalen mellom FFK og Viking fra 1984. Hvem som til slutt ble norgesmester vet vel de fleste, men det nok lenge siden du så hele kampen sist?

Mer informasjon kommer.

Lange Flate Ballær

Når kongepokalen er delt ut får du muligheten til et gjensyn med gjengen fra Edgarasjen når Fredrikstad Kino setter opp den aller første Lange Flate Ballær-filmen på nytt.

Mer informasjon kommer.

Søndag 16. april:
Fanzone+

Fra kl. 12.30 åpner vi festivalområdet utenfor Stadion med aktiviteter og show for alle aldre!

Jubileumskampen: FFK - Moss

Det er duket for helgens store begivenhet: årets første hjemmekamp mot fylkesnabo Moss FK. Vi forventer masse folk på Stadion denne ettermiddagen, så vær tidlig ute for å unngå kø i inngangen!

Har du ikke kjøpt billetter til jubileumskampen enda?

Kjøp billett her!