Coop bidrar til rekordforsøk

Til søndagens rekordforsøk mot Lillestrøm på Stadion har vi fått et kjærkomment bidrag fra ligapartner Coop! (Foto: Qwerty AS)

Annonse:

Søndag 20. oktober mobiliserer vi byen til å sette publikumsrekord på Fredrikstad Stadion. Vi har fått muligheten til å ta i mot 13 000 ivrige supportere når vi møter Lillestrøm i den viktige Eliteseriekampen.

KJØP BILLETT

Coop sponser billetter til lokale breddelag

I går kom vi med gladnyheten om at våre samarbeidspartnere er med og subsidierer billetter til våre lokale samarbeidsklubber.

I dag kan vi melde at ligapartner Coop er med på rekordforsøket og bidrar slik at enda flere lokale breddefag får tilbudet om å komme på kampen. 500 billetter, i tillegg til de 500 kjøpt fri av FFKs samarbeidspartnere, er med å bidra til at 1000 spillere på lokale samarbeidsklubber blir invitert med på søndagens folkefest.

Lisleby er et av de lokale samarbeidsklubbene som får utdelt gratisbilletter til sine spillere, gjort mulig av blant annet ligapartner Coop. (Foto: Qwerty AS)

10 000 solgte billetter

Det er fortsatt flere dager til rekordkampen, og allerede nå er det revet vekk 10 000 billetter. Sjeldent har vi solgt så mange billetter en uke før kampstart, og drømmen om publikumsrekord lever fortsatt i beste velgående.

KJØP BILLETT

Takk for støtten

I tillegg til ligapartner Coop ønsker vi å takke følgende av FFKs samarbeidspartnere som er med på tiltaket:

• Addero
  • AK Mekaniske