Fallou Fall starter sin første kamp for FFK

Sommersigneringen Fallou Fall starter sin første FFK-kamp når vi møter Haugesund i ettermiddag. (Foto: Qwerty AS)

Annonse:

Det er i skrivende stund fem kvarter til avspark på Haugesund Sparebank Arena, der vi skal møte FK Haugesund til runde 20. av årets Eliteserie.

Får sin første start

Senegalesiske Fallou Fall får sin første mulighet fra start etter at han signerte for klubben i sommer. Fall inn er ikke den eneste endringen på laget fra sist kamp mot Brann.

Brage Skaret, Brandur Hendriksson og matchvinneren fra forrige oppgjør mot FKH, Maï Traoré, starter alle i ettermiddag.

Brandur Hendriksson starter mot FK Haugesund. (Foto: Qwerty AS)

Sigurd Kvile er utestengt med for mange gule kort, mens Philip Aukland, Patrick Metcalfe og Morten Bjørlo, som alle startet mot Brann, sitter på benken klare for å bidra utover i kampen.

Vårt lag:

30 Fischer
03 Skaret
04 Stray Molde
07 Hendriksson
11 Traoré
13 Sørløkk
15 Fall
16 Eid
19 Magnusson
22 Woledzi
23 Skogvold

Innbyttere:

Jenssen, Rafn, Aukland, Björkström, Engebakken, Metcalfe, Bjørlo, Kjær, Johansen.