FFK-gutter med gode prestasjoner

I forrige uke representerte Anas Farah Ali og Thomas Rekdal hvert sitt landslag.

Annonse:

FFKs gutter har representert vært sitt respektive landslag. I forrige uke har guttene deltatt på vær sin turnering. Det er svært gledelig for både FFK og guttene at utviklingsarbeidet bærer frukter.

Scoring mot Romania

Anas Farah Ali som representerer G-17 landslaget er for tiden på firenasjonsturnering i Sverige. Anas Farah har så langt tjueen landskamper på ungdomsnivå. Han har notert seg for en scoring mot Romania. i løpet av forrige uke spilte G-17 to kamper som begge endte uavgjort. De har henholdsvis spilt 1-1 mot Romania og 0-0 mot Sverige. G-17 landslaget spiller sin siste kamp mot Slovakia i dag.

Forberedelse til EM-kvalifisering

Thomas Rekdals G-16 landslag gjør sine siste forberedelser før EM- kvalifisering i Polen. Thomas Rekdal har nådd seksten landskamper på ungdomsnivå. I løpet av Syrenka Cup har de tapt 3-2 for Portugal, vunnet 2-1 mot Ukraina og avsluttet sterkt med 3-0 seier mot Ungarn. I løpet av turneringen har Thomas fått mye spilletid av G-16 landslagssjef Gunnar Halle.

Det er svært gledelig for både spillere og klubb at guttene har fått med seg erfaring de kan dra nytte av i treningshverdagen.