Går fra FFK til Idyll: - Har hatt en fantastisk tid i FFK

Anders Østli gir seg som salg- og markedsleder i Fredrikstad FK. Den tidligere spilleren starter i desember som salgsleder i Idyll.

Annonse:

- Jeg har hatt en kjempegod tid i FFK, og fått være med i en periode klubben har tatt store steg på flere områder, forteller Østli.

Østli kom til klubben våren 2021, da klubben var nyopprykket fra PostNord-ligaen. I løpet av tre og et halvt år har han vært med en periode der klubben har utviklet seg stort både på banen og utenfor.

- Jeg har fått være med på en fantastisk periode for klubben, og har lært mye mens jeg har vært her, sier Østli, som fortsetter i jobben sin i FFK frem til desember.

I desember bytter han til ny jobb hos en av klubbens samarbeidspartnere, Idyll. Hos Idyllfestivalen er han ansatt som «salgsleder nysalg».

- Jeg har hatt et helt liv i fotballen, og følte at tiden er inne for å prøve noe nytt. Jeg gleder meg til å prøve noe nytt og ta fatt på nye utfordringer i Idyll. Samtidig skal jeg følge spent med på FFK og gleder meg til å gå på kamp som supporter, avslutter Østli.