- Jeg er en fremoverrettet spiller

Tidligere i dag ble det offentliggjort at Daniel Eid har signert for Fredrikstad Fotballklubb. (Foto: Qwerty AS)

Annonse:

25-åringen fra Ulsteinvik, Daniel Eid, er FFKs nyeste tilskudd i A-lagstroppen. Høyrebacken er godt fornøyd med nettop det.

- Det føles helt fantastisk, det er et stort øyeblikk forteller han.

Se intervju med Daniel lenger ned i saken.

Første trening med laget onsdag

Mens resten av spillerne hadde fri på tirsdag, var Daniel innom Fredrikstad Stadion for å møte trenerteamet og bli bedre kjent med sin nye klubb. Onsdag får han sin første treningsøkt med nye lagkamerater.

- Jeg gleder meg veldig masse til å begynne å trene med gutta, forteller han.

Selv beskriver han seg som en energisk, arbeidsvillig og en fremoverrettet spiller som liker å være med offensivt.

DSC08229_@QwertyAS.jpg
Sportssjef Joacim Heier ønsker nysigneringen velkommen til Fredrikstad Stadion. (Foto: Qwerty AS)

- Vi må bli venner fort

Det er ingen tvil at han gleder seg til å begynne arbeidet på fotballbanen med nye lagkamerater.

- Det blir utrolig gøy å spille fotball med gutta, og begynne å bygge relasjoner. Det er kamp til helgen allerede, så vi må bli venner fort. Jeg ser frem til det, sier, nysigneringen.