Kjær rett inn på laget

Jeppe Kjær er tilbake fra skade og går rett inn i startelleveren til bortemøtet med HamKam. (Foto: NTB)

Annonse:

17:00 blåses vår femtende Eliteseriekamp i gang. Det er kameratene fra Hamar vi skal hamle opp med om tre poeng.

Rett inn i laget

Fra det sterke uavgjortresultatet mot Molde i sist kamp gjøres det kun en endring på laget. Jeppe Kjær, som har vært ute av spill siden slutten av mai, går rett inn på laget. Det er Oscar Aga må vike plass for den innleide dansken, ellers stiller FFK uendret.

Det var knyttet spenning rundt om Joánnes Bjartalid ble å se i dagens kamptropp. Færøyingen har kun vært på banen i 30 minutter denne sesongen. Den begrensede spilletiden skyldes skadeplager, men tross en god uke med trening blir han ikke å se i dagens tropp. Både spilleren og supportere må smøre seg med litt ekstra tålmodighet før årets spiller fra i fjor er tilbake i tropp.

YdZBOAvq29s.jpg
Jeppe Kjær (liggende) ble skadet mot Tromsø i mai. I dag er han endelig tilbake. (Foto: NTB)

Startellever:

30 Fischer
03 Skaret
04 Stray Molde
05 Rafn
11 Traore
12 Metcalfe
13 Sørløkk
17 Kvile
19 Magnusson
20 Kjær
22 Woledzi

Innbyttere:

Langbråten, Eid, Begby, Aukland, Nielsen, Segberg, Hendriksson, Aga, Johansen.

Instagram Post.png