Lokale samarbeidsklubber er med på rekordforsøk

Søndag forsøker vi å sette publikumsrekord når vi tar imot Lillestrøm på Fredrikstad Stadion. Mandag formiddag mottok Gresvik IF sine billetter, spandert av FFKs samarbeidspartnere.

Annonse:

Søndag 20. oktober mobiliserer vi byen til å sette publikumsrekord på Fredrikstad Stadion. Vi har fått muligheten til å ta i mot 13 000 ivrige supportere når vi møter Lillestrøm i den viktige Eliteseriekampen.

Næringslivet spanderer billetter

Rekordforsøket har blitt tatt godt i mot av både våre supportere og klubbens samarbeidspartnere. Flere av våre samarbeidspartnere har nå gått sammen for spandere totalt 500 billetter på de lokale samarbeidsklubbene våre.

Mandag formiddag trente A-laget hos Gresvik IF i Trondalen, og i den anledning mottok de sine billetter til rekordforsøket.

KJØP BILLETT

10 000 solgte billetter

Det er nesten en full uke til rekordkampen, og allerede nå er det revet vekk 10 000 billetter. Sjeldent har vi solgt så mange billetter en uke før kampstart, og drømmen om publikumsrekord lever fortsatt i beste velgående.

Takk for støtten

FFK og våre lokale samarbeidsklubber sender en stor takk til alle våre partnere som har bidratt til å invitere klubbene på rekordforsøket. Takk til:

• Addero
  • AK Mekaniske