McDonald's øker og forlenger samarbeidet med FFK

McDonald's har foran 2022 sesongen utvidet deres partnerskap i FFK. A-lag herrer har spilt med den gjenkjennelige logoen på baksiden shortsen. I år er samarbeidet utvidet, som betyr at FFK Kvinner skal gjøre det samme.

Annonse:

McDonald's
McDonald's har flere ganger blitt kåret til en av Norges beste arbeidsplasser. De er særlig opptatt av å skape muligheter for unge. Derfor er de stolte av å være en av Norges største arbeidsgivere for unge. I dag har de over 4000 medarbeidere, med mer enn 80 forskjellige nasjonaliteter. Å jobbe hos McDonald’s gir verdifull erfaring og mulighet til utvikling.

I McDonald’s heier de på norsk landbruk, og er en stolt samarbeidspartner til den norske bonden. I nesten 40 år har de servert gjestene sine god mat av norske kvalitetsråvarer. De bruker kun 100% norsk storfekjøtt, norsk kylling, økologiske egg, poteter og løk - og norsk salat, når sesongen tillater det.

McDonald's har et langvarig samarbeid med FFK. Det er veldig gledelig at det samarbeidet er forlenget, og utvidet til i innbefatte FFK Kvinner.

"I McDonald´s ønsker vi å bidra til trygge og aktive nærmiljø. Det er viktig for oss å tilrettelegge for at det finnes en rekke aktivitetstilbud lokalt, som sørger for at byen vår blir enda hyggeligere for alle. Derfor er vi stolt samarbeidspartner av FFK", sier Christer Jensen, Driftssjef i McDonald´s.

Forlenger og øker
Salgs- og Markedsleder Anders Østli er strålende fornøyd med at nok en bedrift forlenger samarbeidet, og ikke minst at nok en bedrift øker avtalen. For Østli fortsetter arbeidet med å lande samarbeidspartnere også etter at seriestarten er gått, nå nærmer han seg å nå budsjettet for året. 

- Vi har et ambisiøst mål for året. Ikke nødvendigvis bare med tanke på et høyere budsjett, men også med tanke på arbeidsmengden. Derfor er fantastisk å oppleve så mye positivitet rundt fotballklubben. Både nasjonale, regionale og det lokale næringslivet ser verdien av å være en del av FFK. Vi jobber på for harde livet hver eneste dag, kveld som helg, og satser på å komme oss over budsjettmålet i løpet av våren. Forteller Anders Østli. 

Vi gleder oss til en ny sesong sammen med McDonald's!

Sammen er vi sterke!

 

Annonse fra Eliteserien: