Skogvold og Rafn starter mot gamleklubben

Både Henrik Skogvold (bildet) og Simen Rafn starter mot gamleklubben Lillestrøm i kveld. (Foto: Qwerty AS)

Annonse:

Klokken 19:15 er det avspark på Fredrikstad Stadion i Eliteseriekampen mellom FFK og Lillestrøm.

KJØP BILLETT

I kveldens lagoppstilling er det to tidligere LSK-spillere. Både sommersigneringen Henrik Skogvold og Simen Rafn starter mot sin tidligere arbeidsgiver.

Fredrikstads Sigurd Kvile på tribunen under eliteseriekampen i fotball mellom Fredrikstad og Viking på Fredrikstad stadion. (Foto: Thomas Andersen / NTB)

Også fra start er Sigurd Kvile, som har vært ute av elleveren de siste tre kampene grunnet skade. Kvile er tilbake i dag, mens Brage Skaret står over kampen med en liten skade.

Vårt lag

30 Fischer
04 Stray Molde
05 Rafn
10 Bjørlo
12 Metcalfe
13 Sørløkk
16 Eid
17 Kvile
19 Magnusson
22 Woledzi
23 Skogvold

Innbyttere

Jenssen, Fall, Aukland, Engebakken, Tijani, Hendriksson, Bjartalid, Kjær, Johansen.