Slik støtter du FFK under Glommafestivalen

Gjennom et samarbeid mellom FFK og Glommafestivalen kan du torsdag 11. juli dra på konsert med Lars Winnerbäck og Vinni, samtidig som du bidrar til årets "Jeg er med"-aksjon.

Annonse:

KJØP KONSERTBILLETT

Samarbeider med Glommafestivalen

Fredrikstad Fotballklubb samarbeider med Glommafestivalen når de torsdag 11. juli arrangerer konsert med Lars Winnerbäck og Vinni på Tollbodplassen.

For hver solgte konsertbillett mottar FFK 100 kroner til årets "Jeg er med"-aksjon. Alle kronene klubben mottar gjennom aksjon går til forsterke troppen i sommerens overgangsvindu som åpner 17. juli.

Feed Plakat lars w ny.png

Gjennom dette samarbeidet får klubbens supportere en kjempesjanse til å støtte klubben samtidig som man får oppleve et av sommerens deiligste eventyr!

KJØP KONSERTBILLETT

Glommafestivalen varer over tre dager, fra torsdag 11. juli til lørdag 13. juli. Årets utgave byr på alt fra fantastiske konserter til aktiviteter for hele familien. Les mer om festivalprogrammet her.

Møter Molde på festivalens siste dag

På festivalens siste dag, lørdag 13. juli, kommer Molde FK på besøk til det som blir en skikkelig storkamp på Fredrikstad stadion. Kampen blir den første hjemmekampen siden slutten av mai, og en perfekt anledning til å avslutte festivalhelgen med FFK-kamp på stadion!

FFK_Molde_L1307.png