Starter mot gamleklubben

Morten Bjørlo (bildet) starter mot gamleklubben, mens Joannes Bjartalid gjør et gledelig comeback i kamptroppen. (Foto: NTB)

Annonse:

Etter å ha stått over de foregående to kampene med karantene er Morten Bjørlo i dag tilbake fra start mot gamleklubben Rosenborg. Avspark mot trønderne på stadion er klokken 18:00.

KJØP BILLETT

Tilbake fra skade

Mens Morten Bjørlo går rett inn i elleveren mot gamleklubben, sitter årets spiller i OBOS-ligaen 2023 på innbytterbenken. Joannes Bjartalid er endelig tilbake i kamptropp etter sitt langvarige skadeopphold. Færøyingen har kun vært på banen i 30 minutter denne sesongen, men kan i dag få seg enda noen minutter i banken.

Startellever:

30 Fischer
03 Skaret
04 Stray Molde
05 Rafn
10 Bjørlo
11 Traore
12 Metcalfe
13 Sørløkk
17 Kvile
19 Magnusson
22 Woledzi

Innbyttere: Langbråten, Eid, Begby, Aukland, Nielsen, Kjær, Bjartalid, Aga, Johansen.