Tre endringer på laget

Brage Skaret (t.v.) får tillit fra start i dagens kamp mot Molde. (Foto: Qwerty AS)

Annonse:

Klokken 17:00 står et av Norges beste lag på motsatt banehalvdel. Det er Plankebyen mot Rosenes by, FFK mot Molde.

KJØP BILLETT

Inn i elleveren kommer Brage Skaret, Mai Traore og Oscar Aga. Traore starter sin første kamp etter å ha vært utilgjengelig grunnet skade. Brage Skaret starter sin femte Eliteserie-kamp for året, mens Philip Aukland tar plass på innbytterbenken. Inne på laget er også Oscar Aga som tar plass for suspenderte Morten Bjørlo.

Toppscorer suspendert

Morten Bjørlo står over både mot Molde og HamKam grunnet det røde kortet borte mot Kristiansund på mandag. I tillegg er Jeppe Kjær og Joannes Bjartalid ikke helt klare for å være en del av kamptroppen, men begge to nærmer seg.

NTB_wCkVvfZ5RdU.jpg
Vi må klare oss uten toppscorer Morten Bjørlo de neste to kampene. (Foto: NTB)

Startellever:

30 Fischer
03 Skaret
04 Stray Molde
05 Rafn
11 Traore
12 Metcalfe
13 Sørløkk
17 Kvile
19 Magnusson
22 Woledzi
29 Aga

Innbyttere:

Jenssen, Bech Hermansen, Begby, Aukland, Nielsen, Segberg, Hendriksson, Stensland, Johansen.

Instagram Post.png