Viktig informasjon før NM-kvartfinalen

Søndag møter vi Vålerenga på Intility Arena til kvartfinalen i NM. Her kommer det nyttig informasjon til våre supportere. (Foto: NTB)

Annonse:

En semifinale ligger i potten når vi søndag reiser til hovedstaden for å spille cupkamp mot Vålerenga på Intility Arena.

Enormt bortefølge

Da billettene ble sluppet for noen uker siden kjøpte FFK-fansen opp flere tusen billetter, og vi forventer opp mot 4000 rødhvite i hovedstaden. På Intility Arena har vi blitt tildelt hele den ene kortsiden, og denne er så å si utsolgt.

Bruk riktig inngang

Bortefeltet er delt opp i ett ståfelt og to sittefelt. Dersom du har gyldig billett på ståfeltet skal du benytte deg av inngang 6 når du skal inn på stadion. Har du billett på sitteplass skal du benytte inngang 7 og 8.

Hele OBOS-banken tribunen er satt av til FFK-supportere.

Innslippet på Intility Arena starter 90 minutter før kampstart, altså 18:30.

Reiser du kollektivt?

Det vil reise en del busser fra Fredrikstad til Intility på kampdag. Bussene fra Fredrikstad reiser fra Værste Hangarn klokken 17:30. Trenger du mer informasjon om bussene ta kontakt med Plankehaugens turansvarlig:

• Andre Martinsen (Andy), tlf. 994 63 925.

Dersom du skal ta T-banen til kamp er det viktig at du går av på Hasle T-banestasjon.

Følg stadionreglementet

Vålerenga tillater ikke supportereffekter fra bortelaget på andre steder enn bortetribunen, så har du billett på langsidene må du kle deg nøytralt. Uavhengig av hvor du har billett, må man naturligvis følge stadionreglementet. Les Intility Arena sitt stadionreglement her.

Vi ønsker alle tilreisende en fin bortetur og oppfordrer reisende til å støtte laget i 90 minutter + oppvarming, innenfor regelverkets rammer, og ikke gjøre noe som kan påføre klubbens bøter.

Vi gleder oss til ny bortekamp foran tusenvis av rødhvite! (Foto: Qwerty AS)

For andre spørsmål, eller om det skjer noe på kampen ta kontakt med supporterkoordinator:

• Linda Amundsen, tlf. 958 65 514